- Czy można otrzymać fakturę VAT?
Wystawiamy faktury VAT. W świetle obecnego prawa nie mamy możliwości jej wydania na podstawie paragonu. Dlatego prosimy o podanie danych potrzebnych do wystawienia faktury niezwłocznie po dokonaniu rezerwacji.
- Czy można zameldować się wcześniej?
Taka możliwość zależy od rezerwacji z dnia poprzedzającego przyjazd i możliwości wysprzątania apartamentu przed przyjazdem kolejnych gości. Prosimy o kontakt telefoniczny na 1 dzień przed przyjazdem. Standardowo zameldować się można od godziny 15:00. Brak ograniczenia odnośnie najpóźniejszej godziny przyjazdu (dostęp na kod).
- Czy można wymeldować się później?
Przeważnie nie ma takiej możliwości, gdyż apartament musimy przygotować aby był gotowy na kolejną rezerwację. Wymeldowanie odbywa się do godziny 11:00. Klucze pozostawia się w środku.
- Jak można wejść do apartamentu?
Posiadamy system zamków we.lock. Kody generujemy na 1 dzień przed planowanym przyjazdem. Instrukcja obsługi znajduje się na stronie https://www.zielony-dom.pl/instrukcja-wejscia/
Kod wejściowy składa się z 10 cyfr i jest oddzielny do każdego zamka. Zamki nie są podłączone do sieci internetowej, a kody są zaprogramowane przez producenta. Dlatego nie możemy ich modyfikować, zmieniać ich długości i dlatego nie udostępniamy ich zbyt wcześnie.
Po wejściu do apartamentu znajdą Państwo klucz RFID którym można otworzyć wejście główne, wejście do apartamentu, wejście do narciarni oraz aktywować ładowarkę aut elektrycznych.
- Ile osób może być w apartamencie?
Apartamenty są 4-ro osobowe z możliwością dostawki dla 5-tej osoby.
- Czym różnią się apartamenty?
Apartamenty różnią się układem oraz rozmiarem: Polecamy Nr. 1 dla rodziny z małymi dziećmi (wspólna sypialnia), Nr 2 dla rodziny z dużymi dziećmi lub osób dorosłych (dwie odseparowane sypialnie) a Nr 3 dla rodziny ze średniej wielkości dziećmi (Jedna sypialnia oddzielna i łóżko w aneksie). Szczegółowy opis znajduje się na stronie: https://www.zielony-dom.pl/apartamenty/
- Czy zwierzęta są akceptowanie?
Niestety nie można przyjechać ze swoim pupilem niezależnie od jego wielkości.
- Czy jest darmowy parking?
Posiadamy bezpłatne miejsca dla aut z boku oraz z tyłu budynku.
Tak posiadamy garaż jako dodatkowo płatną opcję.
- Czy można naładować auto / rower elektryczny?
Posiadamy ładowarkę Type 2 (aktywacja kluczem RFID jak do apartamentu), oraz gniazda 230V oraz 440V (klucz do szafki na życzenie).
- Czy jest telewizor, aneks kuchenny, suszarka do włosów, żelazko, suszarka na ubrania, kosmetyki hotelowe, gry planszowe?
Tak, posiadamy na wyposażeniu urządzenia wymienione na stronie: https://www.zielony-dom.pl/instrukcje-obslugi/ jak również oferujemy kosmetyki hotelowe oraz akcesoria do zabawy dla dzieci w tym gry planszowe, blok rysunkowy oraz kredki. Mniej używane urządzenia znajdują się na korytarzu. Można z nich korzystać w dowolnym momencie, bez wcześniejszego uzgadniania.
Niestety pralko-suszarka znajduje się w piwnicy, w części technicznej obiektu i goście nie mają do niej dostępu.
- Czy jest zestaw małego dziecka? Co wchodzi w jego skład?
Dysponujemy zestawem małego dziecka dla dzieci do lat 3. Oferujemy go bezpłatnie na życzenie. W jego skład wchodzą: łóżeczko turystyczne wraz z pościelą, wanienka, przewijak, krzesełko do karmienia, podgrzewacz do butelek. Można uzgodnić dowolne elementy zestawu.
- Czy jest możliwość zamówienia śniadań oraz innych posiłków?
Nasz obiekt nie dysponuje swoją kuchnią i nie mamy możliwości przygotowywania posiłków na miejscu. W okolicy obiektu znajduje się jednak szereg restauracji oraz istnieje możliwość zamówienia cateringu z dowozem na miejsce: https://www.zielony-dom.pl/okolica/
Ceny są zmienne i zależą od daty, apartamentu i planu cenowego. Prosimy zawsze sprawdzać na stronie: https://www.zielony-dom.pl/rezerwacja/ a dodatkowe opcje na stronie: https://www.zielony-dom.pl/informacje-dla-rezerwujacych/
- Czy są dodatkowe opłaty np. za sprzątanie lub pościel albo opłaty klimatyczne?
Nie ma ukrytych dodatkowych opłat potrzebnych do zrealizowania pobytu 4-rech osób. Jest kilka opcji dodatkowo płatnych jak ładowanie auta, garaż, dostawka (o ile nie była ujęta w rezerwacji) oraz dodatkowe sprzątanie na życzenie (sprzątanie po pobycie jest bezpłatne).
- Czy ceny u wszystkich partnerów są takie same?
Przeważnie istnieje różnica wynikająca z marży pośrednika i jego programu rabatowego. Zawsze zachęcamy do rezerwacji bezpośredniej, która jest korzystna i można ją łatwo edytować i zmieniać.
- Dlaczego rezerwacji dokonanych przez pośrednika nie można zmienić w obiekcie?
Nasi partnerzy nie udostępniają nam możliwości edycji. Obiekt otrzymuje informację o dokonanej rezerwacji bez możliwości jej zmiany. Na działanie systemów pośredników nie mamy wpływu.
- Co to jest Grupa Noclegowa Poduszka?
Jest to grupa właścicieli zrzeszająca obiekty o podobnej wizji rozwoju i dbałości o klienta. Gościom umożliwia korzystanie ze wspólnych rabatów. Obiektom ułatwia prowadzenie działań marketingowych oraz dokonywania wspólnych zakupów.