Zameldowanie/wymeldowanie:
- Zameldowanie od godz. 15.00
- Wymeldowanie do godz. 11.00
Wystawiamy faktury VAT. W świetle obecnego prawa nie mamy możliwości jej wydania na podstawie paragonu. Dlatego prosimy o podanie danych potrzebnych do wystawienia faktury niezwłocznie po dokonaniu rezerwacji.
Taka możliwość zależy od rezerwacji z dnia poprzedzającego przyjazd i możliwości wysprzątania apartamentu przed przyjazdem kolejnych gości. Prosimy o kontakt telefoniczny na 1 dzień przed przyjazdem. Standardowo zameldować się można od godziny 15:00. Brak ograniczenia odnośnie najpóźniejszej godziny przyjazdu (dostęp na kod).
Przeważnie nie ma takiej możliwości, gdyż apartament musimy przygotować aby był gotowy na kolejną rezerwację. Wymeldowanie odbywa się do godziny 11:00. Klucze pozostawia się w środku.
Posiadamy system zamków we.lock. Kody generujemy na 1 dzień przed planowanym przyjazdem. Instrukcja obsługi znajduje się na stronie https://www.zielony-dom.pl/instrukcja-wejscia/
Kod wejściowy składa się z 10 cyfr i jest oddzielny do każdego zamka. Zamki nie są podłączone do sieci internetowej, a kody są zaprogramowane przez producenta. Dlatego nie możemy ich modyfikować, zmieniać ich długości i dlatego nie udostępniamy ich zbyt wcześnie.
Po wejściu do apartamentu znajdą Państwo klucz RFID którym można otworzyć wejście główne, wejście do apartamentu, wejście do narciarni oraz aktywować ładowarkę aut elektrycznych.
Apartamenty są 4-ro osobowe z możliwością dostawki dla 5-tej osoby.
Apartamenty różnią się układem oraz rozmiarem: Polecamy Nr. 1 dla rodziny z małymi dziećmi (wspólna sypialnia), Nr 2 dla rodziny z dużymi dziećmi lub osób dorosłych (dwie odseparowane sypialnie) a Nr 3 dla rodziny ze średniej wielkości dziećmi (Jedna sypialnia oddzielna i łóżko w aneksie). Szczegółowy opis znajduje się na stronie: https://www.zielony-dom.pl/apartamenty/
Niestety nie można przyjechać ze swoim pupilem niezależnie od jego wielkości.
Posiadamy bezpłatne miejsca dla aut z boku oraz z tyłu budynku.
Tak posiadamy garaż jako dodatkowo płatną opcję.
Posiadamy ładowarkę Type 2 (aktywacja kluczem RFID jak do apartamentu), oraz gniazda 230V oraz 440V (klucz do szafki na życzenie).
Tak, posiadamy na wyposażeniu urządzenia wymienione na stronie: https://www.zielony-dom.pl/instrukcje-obslugi/ jak również oferujemy kosmetyki hotelowe oraz akcesoria do zabawy dla dzieci w tym gry planszowe, blok rysunkowy oraz kredki. Mniej używane urządzenia znajdują się na korytarzu. Można z nich korzystać w dowolnym momencie, bez wcześniejszego uzgadniania.
Niestety pralko-suszarka znajduje się w piwnicy, w części technicznej obiektu i goście nie mają do niej dostępu.
Dysponujemy zestawem małego dziecka dla dzieci do lat 3. Oferujemy go bezpłatnie na życzenie. W jego skład wchodzą: łóżeczko turystyczne wraz z pościelą, wanienka, przewijak, krzesełko do karmienia, podgrzewacz do butelek. Można uzgodnić dowolne elementy zestawu.
Nasz obiekt nie dysponuje swoją kuchnią i nie mamy możliwości przygotowywania posiłków na miejscu. W okolicy obiektu znajduje się jednak szereg restauracji oraz istnieje możliwość zamówienia cateringu z dowozem na miejsce: https://www.zielony-dom.pl/okolica/
Ceny są zmienne i zależą od daty, apartamentu i planu cenowego. Prosimy zawsze sprawdzać na stronie: https://www.zielony-dom.pl/rezerwacja/ a dodatkowe opcje na stronie: https://www.zielony-dom.pl/informacje-dla-rezerwujacych/
Nie ma ukrytych dodatkowych opłat potrzebnych do zrealizowania pobytu 4-rech osób. Jest kilka opcji dodatkowo płatnych jak ładowanie auta, garaż, dostawka (o ile nie była ujęta w rezerwacji) oraz dodatkowe sprzątanie na życzenie (sprzątanie po pobycie jest bezpłatne).
Przeważnie istnieje różnica wynikająca z marży pośrednika i jego programu rabatowego. Zawsze zachęcamy do rezerwacji bezpośredniej, która jest korzystna i można ją łatwo edytować i zmieniać.
Nasi partnerzy nie udostępniają nam możliwości edycji. Obiekt otrzymuje informację o dokonanej rezerwacji bez możliwości jej zmiany. Na działanie systemów pośredników nie mamy wpływu.
Jest to grupa właścicieli zrzeszająca obiekty o podobnej wizji rozwoju i dbałości o klienta. Gościom umożliwia korzystanie ze wspólnych rabatów. Obiektom ułatwia prowadzenie działań marketingowych oraz dokonywania wspólnych zakupów.
* kontakt bezpośrednio z wypożyczalnią: +48 516 297 457
* Restauracje wymagają wcześniejszego zarezerwowania miejsca / terminu
^ Restauracje oferujące dowóz
1. Zakaz palenia – w apartamentach zamontowane są czujki dymu podłączone bezpośrednio do alarmu budynku. W przypadku wykrycia dymu system automatycznie wyśle wiadomość do instytucji chroniących Państwa bezpieczeństwo.
2. Doba hotelowa – od godziny 15:00 do godziny 11:00. W przypadku wcześniejszego przyjazdu lub późniejszego wyjazdu prosimy o wcześniejszy kontakt. W miarę możliwości dostosujemy się do Państwa potrzeb.
3. Cisza nocna – rozpoczyna się o godzinie 22:00 a kończy o godzinie 06:00. Serdecznie prosimy Państwa o uszanowanie potrzeby odpoczynku pozostałych gości oraz sąsiedztwa.
4. Dzieci – osoby niepełnoletnie powinny znajdować się pod bezpośrednim nadzorem opiekuna, który przejmuje za nie odpowiedzialność. W przypadku pobytu małych dzieci prosimy o wcześniejszy kontakt w celu pomocy w zorganizowaniu udogodnień takich jak dodatkowe łóżeczko, wózek, fotelik. Prosimy o zapoznanie się z cennikiem dodatkowych usług.
5. Dodatkowe osoby – apartamenty są 4-ro osobowe z możliwością dostawki dla 5-tej osoby.. Dostawka jest dodatkowo płatna i wymaga wcześniejszego zgłoszenia w celu jej przygotowania. Na terenie obiektu i w apartamentach mogą przebywać jedynie osoby, które wykupiły pobyt.
6. Zwierzęta – w chwili obecnej nie posiadamy możliwości goszczenia zwierząt.
7. Aranżacja apartamentów – istnieje możliwość przystosowania łóżek do Państwa potrzeb; łóżka pojedyncze można połączyć w łóżka podwójne.
Posiadamy również kanapy rozkładane o szerokości materaca 140cm, które na życzenie mogą zostać przygotowane jako dostawka
Prosimy jednak o informację o Państwa preferencjach przed przyjazdem, abyśmy mogli zawczasu je odpowiednio ustawić. Prosimy samodzielnie nie przesuwać mebli.
8. Odzież narciarska – powinna zostać pozostawiona w narciarni. Prosimy o uszanowanie zakazu chodzenia w butach narciarskich na terenie obiektu.
9. Zmywarki – dla Państwa wygody zainstalowane są w każdym apartamencie. Prosimy jednak o oczyszczenie talerzy i garnków z resztek stałych przed włożeniem ich do zmywarki.
10. Awarie – wszelkie uszkodzenia prosimy zgłaszać w momencie wykrycia. Pomoże to nam zadbać o jak największy Państwa komfort.
11. Instrukcje obsługi urządzeń użytych w naszych apartamentach można znaleźć na naszej stronie internetowej https://zielony-dom.pl/instrukcje-obslugi
12. Polityka prywatności – wszelkie dane personalne otrzymane od Państwa służą jedynie dla potrzeb realizacji usługi. Dane są przetwarzane zgodnie z RODO. Nie są tworzone usystematyzowane bazy danych, nie są używane do celów marketingowych czy tworzenia list mailingowych bez wyrażenia na to oddzielnej zgody.
13. Płatność – wymagana jest gwarancja na 100% wartości pobytu. Zadatek nie podlega zwrotowi w przypadku odwołania rezerwacji w terminie późniejszym niż 3 dni przed przyjazdem lub w przypadku wybrania planu bezzwrotnego.
14. Płatności internetowe oraz telefoniczne – realizowane są zgodnie z zasadami firmy Polcard (First Data) oraz polskim prawem. Wszelkie dane płatnicze otrzymane od Państwa służą jedynie celom realizacji transakcji. Istnieje możliwość opłacenia pobytu lub zadatku online w systemie Polcard klikając TUTAJ
15. Faktura VAT – jeśli występuje potrzeba wystawienia faktury VAT prosimy o taką informację, oraz o potrzebne do tego dane, już podczas dokonywania rezerwacji. Od 01.01.2020r. nie ma możliwości wystawienia faktury na podstawie paragonu.
16. Catering – oferujemy możliwość zamówienia wyżywienia w firmie partnerskiej z możliwością dowozu do apartamentów na zasadach i warunkach tejże firmy. Zamówienia muszą być wykonane i uzgodnione z jednodniowym wyprzedzeniem.
17. Ładowanie aut elektrycznych i hybrydowych typu plug-in – istnieje możliwość ładowania aut posiadających podłączenie Type 2 poprzez desygnowaną ładowarkę Wenar o mocy 8kW, jak również umożliwiamy podłączenie do gniazdek 230V oraz 440V rozliczanych na podstawie licznika. Więcej szczegółów odnośnie stacji znajduje się TUTAJ.
18. Segregacja Śmieci – w gminie Stronie Śląskie i w naszym obiekcie obowiązuje podział na 5 kategorii śmieci wg zasad przedstawionych TUTAJ. Prosimy o dostosowanie się do wytycznych.