SZUKAJ / ROZMAWIAJ / NAPISZ

Pytania i Odpowiedzi (FAQ)

  • Czy można otrzymać fakturę VAT?

Wystawiamy faktury VAT. W świetle obecnego prawa nie mamy możliwości jej wydania na podstawie paragonu. Dlatego prosimy o podanie danych potrzebnych do wystawienia faktury niezwłocznie po dokonaniu rezerwacji.

  • Czy można zameldować się wcześniej?

Taka możliwość zależy od rezerwacji  z dnia poprzedzającego przyjazd i możliwości wysprzątania apartamentu przed przyjazdem kolejnych gości. Prosimy o kontakt telefoniczny na 1 dzień przed przyjazdem. Standardowo zameldować się można od godziny 15:00. Brak ograniczenia odnośnie najpóźniejszej godziny przyjazdu (dostęp na kod).

  • Czy można wymeldować się później?

Przeważnie nie ma takiej możliwości, gdyż apartament musimy przygotować aby był gotowy na kolejną rezerwację. Wymeldowanie odbywa się do godziny 11:00. Klucze pozostawia się w środku.

  • Jak można wejść do apartamentu?

Posiadamy system zamków we.lock. Kody generujemy na 1 dzień przed planowanym przyjazdem. Instrukcja obsługi znajduje się na stronie https://www.zielony-dom.pl/instrukcja-wejscia/

Kod wejściowy składa się z 10 cyfr i jest oddzielny do każdego zamka. Zamki nie są podłączone do sieci internetowej, a kody są zaprogramowane przez producenta. Dlatego nie możemy ich modyfikować, zmieniać ich długości i dlatego nie udostępniamy ich zbyt wcześnie.

Po wejściu do apartamentu znajdą Państwo klucz RFID którym można otworzyć wejście główne, wejście do apartamentu, wejście do narciarni oraz aktywować ładowarkę aut elektrycznych.

  • Ile osób może być w apartamencie?

Apartamenty są 4-ro osobowe z możliwością dostawki dla 5-tej osoby.

  • Czym różnią się apartamenty?

Apartamenty różnią się układem oraz rozmiarem: Polecamy Nr. 1 dla rodziny z małymi dziećmi (wspólna sypialnia), Nr 2 dla rodziny z dużymi dziećmi lub osób dorosłych (dwie odseparowane sypialnie)  a Nr 3 dla rodziny ze średniej wielkości dziećmi (Jedna sypialnia oddzielna i łóżko w aneksie). Szczegółowy opis znajduje się na stronie: https://www.zielony-dom.pl/apartamenty/

  • Czy zwierzęta są akceptowanie?

Niestety nie można przyjechać ze swoim pupilem niezależnie od jego wielkości.

  • Czy jest darmowy parking?

Posiadamy bezpłatne miejsca dla aut z boku oraz z tyłu budynku.

  • Czy jest garaż?

Tak posiadamy garaż jako dodatkowo płatną opcję.

  • Czy można naładować auto / rower elektryczny?

Posiadamy ładowarkę Type 2 (aktywacja kluczem RFID jak do apartamentu), oraz gniazda 230V oraz 440V (klucz do szafki na życzenie).

  • Czy jest telewizor, aneks kuchenny,  suszarka do włosów, żelazko, suszarka na ubrania, kosmetyki hotelowe, gry planszowe?

Tak, posiadamy na wyposażeniu urządzenia wymienione na stronie: https://www.zielony-dom.pl/instrukcje-obslugi/ jak również oferujemy kosmetyki hotelowe oraz akcesoria do zabawy dla dzieci w tym gry planszowe, blok rysunkowy oraz kredki. Mniej używane urządzenia znajdują się na korytarzu. Można z nich korzystać w dowolnym momencie, bez wcześniejszego uzgadniania.

  • Czy jest pralka?

Niestety pralko-suszarka znajduje się w piwnicy, w części technicznej obiektu i goście nie mają do niej dostępu.

  • Czy jest zestaw małego dziecka? Co wchodzi w jego skład?

Dysponujemy zestawem małego dziecka dla dzieci do lat 3. Oferujemy go bezpłatnie na życzenie. W jego skład wchodzą: łóżeczko turystyczne wraz z pościelą, wanienka, przewijak, krzesełko do karmienia, podgrzewacz do butelek. Można uzgodnić dowolne elementy zestawu.

  • Czy jest możliwość zamówienia śniadań oraz innych posiłków?

Nasz obiekt nie dysponuje swoją kuchnią i nie mamy możliwości przygotowywania posiłków na miejscu. W okolicy obiektu znajduje się jednak szereg restauracji oraz istnieje możliwość zamówienia cateringu z dowozem na miejsce: https://www.zielony-dom.pl/okolica/

  • Jaki jest koszt pobytu?

Ceny są zmienne i zależą od daty, apartamentu i planu cenowego. Prosimy zawsze sprawdzać na stronie: https://www.zielony-dom.pl/rezerwacja/ a dodatkowe opcje na stronie: https://www.zielony-dom.pl/informacje-dla-rezerwujacych/

  • Czy są dodatkowe opłaty np. za sprzątanie lub pościel albo opłaty klimatyczne?

Nie ma ukrytych dodatkowych opłat potrzebnych do zrealizowania pobytu 4-rech osób. Jest kilka opcji dodatkowo płatnych jak ładowanie auta, garaż, dostawka (o ile nie była ujęta w rezerwacji) oraz dodatkowe sprzątanie na życzenie (sprzątanie po pobycie jest bezpłatne).

  • Czy ceny u wszystkich partnerów są takie same?

Przeważnie istnieje różnica wynikająca z marży pośrednika i jego programu rabatowego. Zawsze zachęcamy do rezerwacji bezpośredniej, która jest korzystna i można ją łatwo edytować i zmieniać.

  • Dlaczego rezerwacji dokonanych przez pośrednika nie można zmienić w obiekcie?

Nasi partnerzy nie udostępniają nam możliwości edycji. Obiekt otrzymuje informację o dokonanej rezerwacji bez możliwości jej zmiany. Na działanie systemów pośredników nie mamy wpływu.

  • Co to jest Grupa Noclegowa Poduszka?

Jest to grupa właścicieli zrzeszająca obiekty o podobnej wizji rozwoju i dbałości o klienta. Gościom umożliwia korzystanie ze wspólnych rabatów. Obiektom ułatwia prowadzenie działań marketingowych oraz dokonywania wspólnych zakupów.

Dane kontaktowe

Poduszka Apartamenty Zielony Dom
Kościuszki 40C, 57-550 Stronie Śląskie
+48 730 45 99 15
biuro@zielony-dom.pl

 

Dane firmy

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe
Krystyna Klejna
NIP: 881-100-06-24
REGON: 890501253

 

Dane konta bankowego

Gospodarczy Bank Spółdzielczy
47 9588 0004 4200 3405 3000 0010

    Imię i Nazwisko

    Nr tel

    Email

    Wiadomość

    Na wiadomości od Państwa staramy się odpowiadać najszybciej jak możemy.

    Czasami mogą jednak nastąpić opóźnienia lub nasze wiadomości mogą  trafić do skrzynki spam. Prosimy więc o jej sprawdzenie w przypadku braku odpowiedzi przez dłuższy czas.

    Zgodnie z RODO zbieramy Państwa dane dla potrzeb udzielenia odpowiedzi lub realizacji usługi.